StudioLine Web 3.70.27.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


StudioLine Web 3.70.27.0 نرم افزاری قدرتمند و راه حلی جامع برای طراحی وب سایت های حرفه ای که نیازی به دانش HTML نمی باشد. این برنامه ادغام تمام برنامه های کاربردی برای ایجاد، انتشار و به روز رسانی در رابط کاربری واحد از جمله مدیریت و ویرایش تصویر با بیش از 30 ابزار تصویر می باشد. در این برنامه کاربران می توانند وب سایت مورد نظر خود را به صورت عکس و یا صفحات html آماده سازی نمایند. در این نرم افزار می توان از ویژگی های مختلفی همچون ساخت و ویرایش صفحات، لایه بندی پروژه و ویرایش لایه ها، استفاده از آرشیو عکس های موجود در نرم افزار، توانایی استفاده از افکت ها بر روی عکس و متن، ایجاد گالری تصاویر برای وب، ابزار انتقال فایل به وب سرور و ... بهره برد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار StudioLine Web 3.70.27.0:

  • قابلیت ویرایش صفحه
  • عدم نیاز به دانش HTML
  • توانایی ویرایش متن
  • قابلیت Drag & Drop تصاویر و متن به داخل صفحه
  • قابلیت ویرایش لایه ها
  • امکان ایجاد گالری تصاویر برای وب سایت
  • توانایی اعمال افکت های مختلف
  • توانایی مدیریت وب سایت
  • قابلیت مدیریت انتشار و به روز رسانی
  • پشتیبانی از فایل RAW
 



Artisteer 3.0.0.33215 + Artisteer 2.6.0.35446
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


 

Artisteer 3.0.0.33215 نام یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت قالب وبسایت به صورت سریع و آماده است. با این نرم افزار شما به سرعت تبدیل به یک متخصص طراحی وبسایت می شوید. از قابلیت های این برنامه می توان به ویرایش و برش گرافیک، برنامه نویسی به زبان XHTML و CSS، طراحی آسان قالب های جوملا و دروپال و وردپرس و پوسته های DotNetNuke اشاره کرد. همچنین شما توسط این برنامه می توانید قالب وبلاگ بسازید در عرض چند دقیقه البته بدون نیاز به فتوشاپ یا و یا داشتن محارت فنی.

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Artisteer :
- طراحی قالب وبلاگ در عرض چند دقیقه
- ویرایش و برش گرافیک
- برنامه نویسی به زبان XHTML و CSS
- طراحی آسان قالب های جوملا و دروپال و وردپرس و پوسته های DotNetNuke
- رابط گرافیکی کاربر پسند و کارایی بالا
- استفاده آسان
- و ...

 



WYSIWYG Web Builder 7.5
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت اینترنت طراحی وب سایت نیز که یکی از موضوعات مربوط به کامپیوتر می باشد و امروزه از آن به طرق مختلفی نظیر درآمدزایی و یا سرگرمی های شخصی استفاده می شود. بسیاری از کاربرانی که به این موضوع علاقه مند می باشند دارای تبحر کافی در این زمینه نمی باشند و کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی وب به صورت حرفه ای فعالیت می کنند قادرند تا از همین راه درآمد قابل توجه ای را برای خود کسب کنند. امروزه نرم افزارهای طراحی سایت فراوانی در اینترنت وجود دارد كه به كمك افراد مبتدی آمده و به راحتی می توانید یك سایت زیبا و بروز را برای خودتان داشته باشید. اکثر شرکت های بزرگ نرم افزاری بخش عظیمی از کار خود را بر روی این امر متمرکز کرده اند و هر کدام از آنها برای پیشی گرفتن از دیگری در بازار رقابت هر روزه امکانات جدیدی را به نرم افزار های خود اضافه می کنند.
  WYSIWYG Web Builder 7.5 نام نرم افزاری می باشد که توسط شرکت Pablo Software طراحی شده است و به وسیله آن قادر خواهید بود به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود در کتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده، وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. این نرم افزار دارای بیش از 100 قالب آماده برای طراحی وب سایت می باشد.



PHP Designer 7.2.3
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


زبان برنامه نویسی PHP یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان می باشد که يك زبان سمت سرويس گيرنده است. اين بدان معناست كه كدهای نوشته شده به اين زبان در كامپيوتر ميزبان (Host) به عنوان صفحات وب قرار گرفته و بارگذاری می شوند. زبان برنامه نویسی پی اچ پی نیز مانند سایر زبان های برنامه نویسی از ثابت ها و تگ های خاصی بر خوردار است که برای ارایه هر آبجکت خاص در صفحه به کار می روند. اما حفظ کردن کامل این کد ها چندان برای برنامه نویسان آسان و خوش آیند نخواهد بود. از این روز برنامه نویسان به دنبال نرم افزار هایی همانند PHP Designer هستند که آنها را یاری خواهد داد تا با دادن اول کد مورد نظر خود، نرم افزار را از کد مورد نظر خود آگاه سازند و باقی Script به صورت هوشمند توسط خود نرم افزار ایجاد گردد. این نرم افزار مزیت های فوق العاده ای دارد که می توان به سرعت عمل بالا، جلوگیری از اشتباه های معمول کد نویسی و غیره اشاره کرد.



Xara Web Designer 6.0.1.13350
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


Xara Web Designer  از یک محیط کاربری فوق العاده جذاب و حرفه ای نیز بهره می برد که کار طراحی را بسیار آسان تر می نماید. این نرم افزار از اکثر فرمت های رایج تصاویر نظیر PDF, RTF, RAW, PSD, TIFF and of course JPEG, PNG, GIF پشتیبانی کامل خواهد کرد ؛ نکته پایانی هم این که این نرم افزار برپایه طرح های آماده بنا نهاده شده و به این ترتیب کاربر به سادگی می تواند ایده های جدیدی را از این ابزار به دست آورد.

 

طراحی صفحات وب تنها به برنامه نویسی ختم نمی شود بلکه با استفاده از نرم افزار های متعددی که نمونه های زیادی از آن ها را می توانیم امروزه در بازارها مشاهده کنیم این قابلیت را به کاربران می دهند تا در یک محیط طراحی ساده ، وب سایت هایی حرفه ای طراحی کنند بدون این که مشخص شود طراح اصلا حتی یک خط هم برنامه نویسی نکرده است. طراحی صفحات وب وقتی آسان می شود که به جای کدنویسی های طولانی از محط Design برای طراحی استفاده شود، اولا با استفاده از این کار هم سرعت عمل بالا می رود و هم این که آنچه را که طراحی می کنیم همان لحظه ببینیم. طراحی صفحات وب وقتی آسان می شود که به جای کدنویسی های طولانی از محط Design برای طراحی استفاده شود، اولا با استفاده از این کار هم سرعت عمل بالا می رود و هم این که آنچه را که طراحی می کنیم همان لحظه ببینیم. یکی از این نرم افزارهای که قادر است با نهایت کارآیی و خلاقیت بهترین امکانات را به کاربران هدیه دهد ، نرم افزاری است با نام Xara Web Designer .



Sothink DHTML Menu 9.50.938 نرم افزار ساخت منو برای وب سایت
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Sothink DHTML Menu نام نرم افزاری است که برای تمام طراحان وب بسیار مفید می باشد و به آنها این امکان را می دهد تا با ساخت سریع و راحت منوهای زیبا، از آنها در سایت خود بهره ببرند که توسط این منوها فضای کمتری از صفحه هم اشغال خواهد شد و فضای کاری بسیاری در اختیار طراح سایت قرار خواهد گرفت.

نرم افزار Sothink DHTMLMenu از محبوب ترین و معروفترین ابزار در این زمینه می باشد که به ساخت حرفه ای منوهای جاوا اسکریپت مشهور می باشد و در حال حاضر بسیاری از وب سایت ها از این ابزار استفاده می کنند. نرم افزار در این نسخه طرح های نو و جالبی را برای کاربران آماده نموده است و هر کاربری با هر سطحی توانایی ایجاد منو های گرافیکی با افکت های جالب و زیبا را دارد چون هیچگونه برنامه نویسی لازم نیست و تمام کارها در محیط ویژوال و آسان قابل انجام است. ساخت انواع منوهای شیک در اندازه ها و رنگ بندی های مختلف در نرم افزار طراحی وب DHTML Menu کمتر از چند دقیقه طول خواهد کشید و همچنین نرم افزار امکان ایجاد Tab Menu ها را نیز برای طراحان فراهم نموده است که قابلیت نمایش عناصر منوی اصلی را به صورت تب خواهد داشت. امکان بسیار جالب دیگر این محصول شرکت Sothink، توانایی ایندکس شدن منو های ساخته شده توسط آن در موتورهای جستجو مانند گوگل می باشد. همچنین نرم افزار با انواع نرم افزار های طراحی وب همانند Dreamweaver, FrontPage, Expression Web سازگار و یکپارچه می باشد. نرم افزار برای هر سطحی از طراحان ( مبتدی تا پیشرفته ) بسیار مفید خواهد بود و جوابگوی هر نوع نیازی در طراحی یک منوی با سلیقه خوهد بود.